Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Elin Ahlberg - 2 oktober 2008 16:51

Hm, jag har inte så mycket intressant att skriva men vill ändå skriva något. Ja det får väl räcka så antar jag.

Peace out!

Av Elin Ahlberg - 2 oktober 2008 07:52

Jag vaknade alldeles för tidigt idag. Men det var längesedan så någon morgon gör inget.


Igår hade jag en väldigt, väldigt trevlig kväll. Vi gick ner till ruinerna i gamla Side, åt Faijitas på Chilli, köpte turkiskt godis och åkte hem hit och drack kaffe. Mycket fin kväll.


Idag ska jag städa hela mitt rum och i eftermiddag är det dags för ministars. Det var ju som sagt överfullt i tisdag vilket betyder att vi får ha det en extra gång. Kul faktiskt.


Inatt kommer äntligen Linda. OOOmm jag längtar mig fördärvad. :) Det ska bli fantastiskt kul att ha henne här i en veckas tid. Magiskt!

Ovido - Quiz & Flashcards