Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Elin Ahlberg - 25 oktober 2008 13:16

Nu har vi äntligen flyttat in till hotellet och jag lever lite låssassambliv. Mysigt. Blev dock ett handikapsrum med spännande flöde i duschen. Haha, det är kul när det är roligt.


Inspektion av rummet i eftermiddag kommer bli spännande. Mycket spännande. Vi har gjort så gott vi har kunnat i alla fall. :)

Jag gör fortfarande mitt yttersta för att hålla mig uppe. Det går bra och jag mår då bra.


Man ska inte alltid kolla över kanten utan hålla sig i plastburken... nä men inne i plastburken kan man ju måla väggarna och...

Ok, jag ger mig. :)

Av Elin Ahlberg - 25 oktober 2008 00:59

Jag har precis lagt mig och kommer sova min sista natt i lägenhet nummer fem. Känns väldigt... naturligt på något sätt. Jag är inte redo att lämna människor här men jag är redo att lämna Turkiet och framför allt dethär huset. Imorgon bär det av till hotellet med alla saker och sedan blir vi där tills vi beger oss till det kalla norden.

Ovido - Quiz & Flashcards