Direktlänk till inlägg 29 mars 2008

Kommer inte på något

Av Elin Ahlberg - 29 mars 2008 14:14

"Ledig", egen reptid, en liten sväng och hade tänkt skriva lite intressant och kul lektyr för er att läsa. Kommer inte på något. Det är rep som gäller. Idag har det varit lite tungt. Alla är trötta. Mer eller mindre. Jag är ändå glad och i gott mod. Jag skulle vilja ta en promenad med lurar i öronen men jag vågar inte gå själv. Har inte kommit in i Turkland än och känner mig lite vilsen och osäker. Det kommer nog ta ett tag innan det släpper.


Ikväll är det gemensam filmkväll då vi kommer beskåda Hairspray eftersom en hel del musik är med i fröeställning. Jag har aldrig sett den och ser fram emot en mysig och lugn kväll.


Nej, back till Dreamgirls och Cabaret och all underbar musik som jag varje vecka kommer få möjlighet att sjunga. Otroligt.

 
 
Ingen bild

Cilla

29 mars 2008 14:28

Hej lilla Elin! Skickar en hälsning från Tågarp. Här är allt bra och idag har Elias lag spelat fotboll och vunnit med 6-0. Är inne och läser varje dag hos dig och det är jätteroligt att du trivs så bra. Många kramar från Cilla med familj.

 
Ingen bild

Farmor

29 mars 2008 16:57

Tänk vad tiden går. Här har det regnat i dag, vi som trodde vi skulle göra något i den så kallade trädgården. Men det blir nog tid för det också. I går var farfar och jag i Landskrona på teater och såg en musikal som vi ints hört talas om. Hollywood Pinafore. Bra musik, duktiga dansare, lita annorlunda, men helt på engelska. Kram från farmor och farfar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards