Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Elin Ahlberg - 28 mars 2008 21:16

Jag är så trött så jag gråter. Musten gick ur mig när jag kom in på hotellrummet efter en 14 timmars lång dag. Loucie får sova hos mig i natt med. Rolig dag. Fantastiskt rolig dag. Men fy faan vad trött jag är!


Älskar mitt team. Loucie och Erik är underbara. Den manliga halvan där blir dock oroväckande flummig när han blir för trött. Haha. Han är inte ensam om det och det är en rätt så positiv egenskap. Det har varit ett roligt sista pass. Mycket folk och liv och det märks så tydligt när alla går på sista energin.


Snart är det endast en vecka kvar på Showschool. Tiden har gått för fort. Snart är det dags. Då kör vi på riktigt. Eventuellt från vi hit två basar nästa veckan som kommer överlappa varandra. Kommer blir väldigt kul att slippa vara tre personer.


Nu pratar rara Louice med mig. Jag får nog avsluta och ägna all min uppmärksamhet till henne.


Vänta, är det inte helg förresten? Glad helg!

Av Elin Ahlberg - 28 mars 2008 06:59

Igår blev det filmkväll. Sweeny Todd. Musikalfilm. Jag var, liksom på Oliver Twist, dåligt informerad om vad jag gav mig in i för filmvärld och insåg att det var en film jag måste blunda bort vissa delar av. Efter en timmer gav vi oss och bestämde istället att det var tid för att gå och lägga sig. Idag är det en ny dag med nya möjligheter. Vi håller, enligt rykten, på till halv tio ikväll så det gäller att hålla lågan uppe. :)

Fin helg till alla er! 

Ovido - Quiz & Flashcards