Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Elin Ahlberg - 24 mars 2008 22:45

Kvart i tolv. Fick en massa energi såhär på kvällkvisten så nu sitter You can't stop the beats magiskt svåra och snabba ordramsor som ett smäck i huvudet. Fin insats som gör att jag känner mig betydligt mer förberedd för morgondagen samt veckans uppgifter. Det kommer bli attans kul. Nu ska jag sova. klockan behövs ställas på åtta. Det blir lagom många sovtimmar det. Jag har haft en himla fin ledig dag och jag tror jag lyckats ladda mina batteri.


Vad jag trivs här!

Av Elin Ahlberg - 24 mars 2008 17:49

Vi är i Turkiet. Vi shoppar. Vad kommer jag hem med? Jo, en rosa yllemössa. Haha. Men attan vad fin den är!

Av Elin Ahlberg - 24 mars 2008 08:19

Idag är det ledig dag. En dag där vi kan göra precis vad vi vill. En dag då man sover tills man inte vill sova längre (jag vaknar givetvis innan nio i vilket fall). En dag då man får massage. En dag då man driver på stan och shoppar. En dag då man samla ny energi men framför allt en dag då man återhämtar sig från gårdagen dansande och firande.

Återigen var det jag som stod för förfesten. Inbjudan löd som följer,


Det är en tjejfest men alla som vill träffa oss tjejer är varmt välkomna.


Jag trivs med att ha alla 40 talangfulla artister samlade på en allt för liten, men ack så mysig, yta. Högstadiekänsla, på ett överraskande bra sätt, när ämnet sex kom upp som givetvis drev vidare till den omtalade leken


Jag har aldrig...


Tusan vad vi skrattade och delade diverse upplevelser. Allt för sent insåg vi att vi var sena till festen nere vid scenen. Hela skaran i samlad trupp kvarlämnandes (kan man säga så) rum 207 i kaos styrde mot baren. Har dock fått ordning på mitt boende reda.


Jag tog mycket bilder i dag som under förmiddagen kommer komma upp här. Jag lovar, Mor.


Nu är det fem minuter kvar till frukosten. Undra hur många som kommer dyka upp den första halvtimmen?


Solen skiner. Det blir slappning vid poolen under förmiddagen och sedan bär det av till Spa igen för sportmassage och skrubbning. Side kommer besökas och det kommer shoppas en del anar jag. Ser fram emot en fin ledig. Sista lediga dagen med två av våra team som sen lämnas oss. Känns tråkigt. Snart är det över med SHOWSCHOOL. Jag vill inte att det ska ta slut. Jag har det allt för bra. Men det behöver jag inte tänka på nu. Vi har två veckor kvar och två föreställningar som ska läras in. Imorgon börjar vi med det jag sett fram emot mest. Musikaler och film. Längtar. Jag kommer fuska och lyssna på stämmorna idag trots att jag borde vila skallen.


Måndag idag. Jag änskar er en fin vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards