Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Elin Ahlberg - 26 mars 2008 20:29

Lång dag idag igen. Klockan är halv tio och vi har precis blivit fria. Det märks att alla är så in i nordens trötta nu. Skrattanfall utlöstes vid åttatiden i kväll och har kontinuerligt återkommit. Jag funderar på om jag ska däcka i sängen nu eller om jag ska ta tag i och öva in lite stämmor till. Tvivlar dock på att något mer går in i mitt huvud idag.


Dessa två dagar har varit helt magiskt roliga. Vi går på som ångmaskiner vilket gör att jag sällan hinner reflektera över trötthet och det är det bästa. Underbar musik, perfekta stämmor och dans som gör att jag längtar, längtar, längtar efter publik. Kommer bli grymt.


Nu får det nog faktiskt bli sängen så jag orkar upp imorgon bitti för en lika lång, givande, inpirerande, roligt, utmattande, magisk och underlig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards