Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Elin Ahlberg - 7 mars 2008 18:41

Jobbig dag och den är inte slut än. Har kvällsrep om en halvtimme. Började sjunga i mick idag. Ny  sorts musik för mig att sjunga. Känns svårt. Hoppas bara att jag klara det.

Jag måste vara på topp hela tiden och intala mig själv att det är ok om det inte blir perfekt. Detta är ingen dans på rosor för er som trodde att jag skulle åka ner och få lite semester. Däremot är det så attans roligt och när jag väl kommit över min första spärr kommer det flyta på bättre. Jag ser gärna att jag kommit över den om ca 30 minuter men det är nog till att vara lite för positiv.

Nu ska jag toklyssnaMp3 och sen svettas i en timme till innan denna dag gått till ändå. Kan inte förstå att jag snart varit här i två veckor. Tiden gå så magiskt fort. Hinner knappt tänka.

På måndag är det tid för massage på ett hotell som ligger här i närheten. Det är verkligen något jag ser fram emot. Bli lite ompysslad. Nu måste jag aktivera mig! Hihi!

Ovido - Quiz & Flashcards