Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Elin Ahlberg - 15 mars 2008 19:07

Jajjemen. Imorgon uppträder vi för varandra. Vi har precis suttit hos Erik och repat. Jag orkar inte vara nervös. Det får gå som det går. Ska faktiskt bli kul!


Ikväll är det gemensam melodifestivalkväll. Givetvis frivillig, men vem kommer inte sitta bänkad där nere vid niotiden?  Nu ska jag göra mig lite festivalfin. Här betyder det;

"Att inte har träningskäder på sig."

Av Elin Ahlberg - 15 mars 2008 12:37

Vi har precis fått det sista på Celebration så nu är en föreställning till klar. Eller vi har benat igenom den i alla fall. Nu hoppas jag bara att i alla fall hälften sitter. Men av erfarenhet vet man ju aldrig.

Kaffe får världen att gå runt. En kopp till hinner jag nog innan vi börjar igen.

Ovido - Quiz & Flashcards