Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Elin Ahlberg - 9 mars 2008 19:03

Ikväll känns allt bra. Har varit en lång och slitsam dag men givande och nu är vi lediga imorgon. Denna lediga dag välkomnas enormt av så gott som alla här. Vi hade planerat utgång men de flesta har bestämt sig för att energin som kvarstår i kropparna våra räcker till affären och sedan film/myskväll. Det tycker även jag låter som en ypperlig tanke. Snyggar till mig lite ändå. Det var inte direkt igår som jag hade något annat än träningsbyxor på mig.


Mor, hälsningarna kommer fram. Såg att du ringt. Ser du detta ikväll så slå en pling igen vettja!

Av Elin Ahlberg - 9 mars 2008 06:41

Ny dag, nya möjligheter, nya tag.


Igår var det någon om bestämde sig för att dra upp guran och hålla på till långt över dygnsövergången. Kvart över tolv fick jag panik, tog mitt täcke och traskade ner till våning ett och rum 103. Soffan. Vaknade redan tio i sju i morse och hade ingen ro i kroppen så nu har jag ett nystädat rum. Kommer alltid något gott ur allt.

Nu ska jag klä på mig och förbereda mig för morgonpass.


Tack Linda, Cajsa och Madeleine. Ni finns i mina tankar OFTA!

Ovido - Quiz & Flashcards