Alla inlägg den 27 december 2007

Av Elin Ahlberg - 27 december 2007 22:10

Jag får en ny dator. Min gick inte att rädda. Den dog. Alla mina foto, alla min foto. Det känns väldigt sorgligt faktiskt. Men jag måste släppa det. Jag kan ju inte göra något åt det. Jag får en ny dator och det är ju bra. Eller nått. Alla mina foto...

Jag och kära far får väldigt fint i lägenheten. Idag är det mest han som har slitigt och varit duktig. Jag har mest slappat i soffan.

Nu ska jag bädda och lägga mig.


Jag fick en gåva som jag inte, med ord, kan förklara hur glad jag blev över.

Av Elin Ahlberg - 27 december 2007 15:43

Nästa år kommer jag läsa Datorbaserad notskrivning och ljudredigering! Det känns himla kul och spännande och jag tror att det kan vara mycket lärorikt.


Det är konstigt vad allt kan kännas bra ibland. Det får jag tänka på när det inte känns bra.

!

Av Elin Ahlberg - 27 december 2007 13:16

Jag är glad!

Ovido - Quiz & Flashcards