Alla inlägg den 15 december 2007

Av Elin Ahlberg - 15 december 2007 09:04

Om jag hade trevligt på Blå båten med Filippa igår. Jag tog som sagt tåget direkt efter jag slutat och vi möttes upp vid högskolan. Underbart snälla Tingla var också med och sprang där snällt och lydigt utan koppel eller tillsägelser. Haha, tänk om min lilla Tindra hade kunnat vara så enkelhanterlig.

Vi gick in om kontoret och lämna henne lite ledsen kvar och sedan promenerade vi de få meter som återstod till Blå båten. Såg inte mycket ut för världen utanför men en trappa ner öppnade sig den mysigaste lilla båt man kan tänka sig. Gamla böcker stod uppradade längst de korta väggarna och ljuslycktor gav dov och varm energi. Folk var glada i hågen och skålade så det stod härliga till. Halv nio var det dags för GRUS  I DOJJAN! Hur härligt som helst. Positiv energi flödade genom mig och nu sitter jag halvler lite hela tiden. :)

Ovido - Quiz & Flashcards