Alla inlägg den 4 december 2007

Av Elin Ahlberg - 4 december 2007 12:18

Hittade på populäraste bloggen (fråga mig inte varför)

Snodde.

Hur gammal är du om fem år? - 25, då går det mot de 30.


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - Tindra och komma bli Liz senare ikväll.

Hur lång är du? - ca. 170.5


Vilken är den senaste filmen du sett? - Bridget Jones dagbok


Vem ringde du senast? - Liz, berättade om en väldigt intim grej :)


Vem ringde dig senast? - Linda, men jag hann inte svara.


Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Skilda


När såg du senast din mamma? - I gårkväll.


Vilken ögonfärg har du? - Blå med brun bläck i en.


När vaknade du i dag? - 8.12


Vilken är din favoritjulsång? - The Christmastsong.


Vilken är din favoritplats? - Vid pianot.


Vilken plats föredrar du minst? - Tandläkaren.


Var tror du att du befinner dig om tio år? - Det orkar jag inte ens tänka på.


Vad skrämde dig om natten som barn? - Att någon skulle sträck upp en hand över sängkanten.


Vad fick dig verkligen att skratta senast? - Carmitas uppträde på bussen i lördags.


Hur stor är din säng? - 90...


Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar, eller ONOFF har den för tillfället.


Sover du med eller utan kläder på dig? - utan


Hur många kuddar har du i sängen? - Aldrig mer än en, om jag är själv...


Hur många landskap har du bott i? - Två


Vilka städer har du bott i? - Göteborg.


Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Strumpor + raggsockar över


Är du social? - Ja


Tycker du om kaffe? - Om jag gör!


Sover du på någon särskild sida? - På magen


Tycker du om att mysa/kela? - Ja


Är du en beroendemänniska? - Nej, diciplinmänniska


Vill du ha barn? - Ja, men inte än på länge.


Kan du några andra språk än svenska? - Engelska


Har du någonsin åkt ambulans? - Nej


Föredrar du havet eller en bassäng? - Havet


Vad spenderar du helst pengar på? - Studiotid


Äger du dyrbara smycken? - Ja, dyrbara för mig


Vilket är ditt favoritprogram på tv? - Greys anatomy


Vem är den roligaste människan du känner? - Det beror på vilket humör jag är på.


Vad har du för ringsignal? - Vanlig ringring


Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja en klänning med ankor på.


Vad har du närmast dig just nu som är rött? - Linus HIFtröja hänger ca 30 cm från mig.


Vilken var den senaste boken du läste? - Jenny! (bra tidsfördriv)


Läser du dagstidningen? - Inte ofta. Bli bara så ledsen.


Prenumererar du på någon veckotidning? - Nej


Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - En fras jag kom på i duschen


När var du i kyrkan senast? - På Mandas dop.


Vem var din favoritlärare på högstadiet? - Inger


Hur länge har du campat som längst i ett tält? - En natt.

Av Elin Ahlberg - 4 december 2007 09:18

Det är en härlig höstdag. Jag har varit ute och gått länge med Tindra. Snart ska det avnjutas en god kopp kaffe. Jag käner mig fundersam idag. På ett bra sätt.


Det känns inte som det kommer bli jul om endast 20 dagar. Ska det aldrig bli en vit jul igen?


Av Elin Ahlberg - 4 december 2007 08:28

Tindra skäller och klockan är bara tio över åtta. jag vaknar och då är det kört. Det är bara för mig att stiga upp. Jahupp!

Ovido - Quiz & Flashcards