Alla inlägg den 2 december 2007

Av Elin Ahlberg - 2 december 2007 15:38

Nu förtiden så skäms man inte. Det är omodernt att skämmas. Det gjorde man på 1900-talet. Haha, så klockrent.

Av Elin Ahlberg - 2 december 2007 12:57

Jag hade kunnat göra det precis lika bra. Då blir jag glad. Glad att jag i alla fall på den punkten tror på mig själv.


Mina ord menas!

Av Elin Ahlberg - 2 december 2007 11:37

Det är advent.


Vi har stöpt ljus.


Igår var en mycket mysig eftermiddag/kväll. Farmor hade gjort det så fint och det kändes oväntat bra att stöpa ljus i det ny huset. Vi pysslade, fikade, åt och stöpte. Dock inte så mycket av det sistnämnda för min del men så brukar det vara.


Nu sitter jag här med ett adventsljus, lagom svettig efter träningen.


Duschen och en varm, god kopp kaffe väntar.

Ovido - Quiz & Flashcards