Alla inlägg den 3 december 2007

Av Elin Ahlberg - 3 december 2007 16:10

Ibland kan jag längta så jag håller på att dö. Jag föreställer mig det i huvudet och kommer på mig själv sitta och le.

Av Elin Ahlberg - 3 december 2007 09:02

Och bilen klarade sig icke. Det kunde jag ge mig attans på. Det kändes som ett litet nederlag faktiskt. Jag hade hoppats på att det skulle säga till mig:


"Fin bil du har! Ett riktigt klipp. Håll hårt i den. Det har du lyckast bra med."

Haha, jag får försöka acceptera att misslyckas ibland. Eller misslyckas och misslyckas. Det var fel på några lampor och bromsintällningen. Ingen större katastrof.  :)

Nu sitter jag och väntar på att få gå till tåget. Trodde inte att det skulle gå så fort där inne.

Hemma igen om 11 timmar. Haha, grattis.

Ovido - Quiz & Flashcards