Alla inlägg den 9 december 2007

Av Elin Ahlberg - 9 december 2007 09:08

Igår var vi hos Harriet och hade myskväll med planerat pyssel. Harriet hade bakat lussebullar och julen stod härliga till. Sju tjejer i ett kök, ja ni kan ana ljudnivån och antalet skattanfall. Men något pyssel blev det dock inte. Vi hade för mycket att prata om.

Jag och Marie promenerade sedan hem till henne och jag fick åter igen sova hos henne och Jerry. Perfekt och mysigt!

Åkte med Harriet hit till jobb och nu sitter jag här och har det bra.

Fin helg.

Idag ska jag träffa Cajsa och Madeleine. Det blir så långt mellan gångerna jag och Cajsa hinner träffas. Hoppas mina krafter håller hela dagen för just nu känner jag mig himla sliten. Men det är mycket man vi hinna med.

För få timmar på dygnet.

Ovido - Quiz & Flashcards