Alla inlägg den 5 december 2007

Av Elin Ahlberg - 5 december 2007 06:50

Feber!


En natt med lite sömn följes ofta av en dag med mycket trötthet. Så är det, rätt logiskt. Vaknat och yrat. Drömt och svängt mig. Nu sitter jag här på jobb med regn utanför fönstret som är vackert prytt med glimmande bågar. :) Jag fokuserar på det och då känner jag mig inte så trött. De är det som är hemligheten. Fokusera!


Snart är det frukost som gäller och jag kan redan smaka kaffet. Fokusera!


Igår jobbade jag med min kära moster Liz på grillen. Det känns lite underligt att vara där och jobba igen. Kom på mig själv drömma bort när jag stod där med kvasten. Förra gången...


"Agnes stod och skubbade i hällen. Det var sommar så hon hade sina fina turkosa slipinskor. Jag funderade på mina betyg jag fått på avslutningen och tänkte att snart var det dags för Apelryd. Flytta hemifrån. Först skulle jag spela in film hela sommaren. Jag kände mig glad. Agnes sjöng... antagligen" :) Fokusera!

6 minuter kvar till frukost. Fokusera!

Ovido - Quiz & Flashcards