Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Elin Ahlberg - 15 februari 2010 13:46

Idag var jag så trött och sliten efter gårdagen att jag klockan två verligen fick hårt bestämma mig för att klä på min alla ytterkläder och promenera bort till Marinan. Det är kanske ingen stor prestation i sig och i vanliga fall brukar den promenaden förlängas med en 40 minuters extra tur. Men inte idag. Ögonen var så trötta att det tårades i den finska krispiga kylan. Morgan kom indroppande några minuter efter mig och jag kan inte påstå att han är på någon nivå över mig i energi. Skönt att man är i samma anda.

Nästa nya låt jag lägger till på listan i setten är finsk. Det är svårt men en utmaning och aktiverar hjärnan. Det behövs :)


Det finns så mycket tankar i hela mig. Det bubblar liksom nästan över just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards