Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Elin Ahlberg - 4 februari 2010 20:16

Beslutsångest, beslutsångest, beslutsångest! ... beslutsångest.


Men snart tror jag att jag har bestämt mig.

Av Elin Ahlberg - 4 februari 2010 09:30

Igår var en bra dag. Den var lång men det var bra. Fin. Hektiskt. Lång.

Jag tror att jag under hela dagen var Elin-Louise. Eller jag vet att jag var det. Mer kan jag faktiskt inte vara. Mer vill nog jag inte vara.

Idag skulle jag gått på båten. Det blir inte förrän på måndag. Det känns bra och framföra allt nödvändigt. Jag håller alla mina tummar och kommer förbereda mig så mycket som det bara går.

Nu ska jag bege mig en sväng till gymmet innan jag träffar Riina för lunch och sedan beger mig ut på loppissväng i jakt på en viss sak. Blir nog återigen en fin dag på detta året. Mitt nyårslöfte;


Jag ska göra varje dag till en bra dag.


... ser ut att hållas hittills.


Nu ska dagen börja.

Ovido - Quiz & Flashcards