Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

scenkläder borta...

Av Elin Ahlberg - 31 oktober 2008 22:57

Nu har första väskan packats med alla våra scenkläder och ska skickas iväg imorgon. Jag hittades gråtandes bakom scenen. Det är bra att gråta. Det måste man göra om man måste.

Nu ska jag hoppas in i duschen och duscha av mig show...

Imorgon är det ledig dag.. igen.

Kan tiden stanna?

 
 
Ingen bild

Ikka

1 november 2008 08:11

Hej min lilla goa kusin.
Om tiden hade stått still så hade du inte fått nya äventyr att se fram emot, inte hellre några nya minnen att le åt när du tänker tillbaka.
Förstår att det känns jobbigt, vissa saker vill man aldrig ska ta slut.
Men en sak lovar jag, det finns många famnar här hemma att gråta ut i.
Och vi alla ska göra allt vi kan för att du ska få nya minnen att skratta och le åt.
Jag vet att detta inte är något medel som tar bort allt ont, men det kanske är ett litet plåster på såret.
Ta hand om dig vännen min.
Älskar dig, Kram Kram

 
Ingen bild

mor din

3 november 2008 12:39

Hej min showartist. Ja det är svårt att veta vad man ska skriva i denna stund.Alla avslut är jätte jobbiga,så har det alltid varit för dig.Nu tar vi denna tiden till detta och vi kommer alla hjälpa dig att komma över det värsta. Nu låter vi tiden ha sin gång och snart, säkert väldigt snart kommer något nytt att förgylla ditt liv. Ses snart och gud vad jag längtar efter att få ta dig i min famn. Puss mor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards