Direktlänk till inlägg 27 juli 2008

Mm

Av Elin Ahlberg - 27 juli 2008 22:01

Det är med stor förståelse som ALLA varit måttligt trötta hela dagen. Tur som tusan att vi inte började förrän halv två och att förmiddagen var ledig. Det var ingen som hade orkat sig hit innan dess. Vi tog ett morgondopp på Adora innan hela Alanyateamet begav sig tillbaka till sin hemstad och vi begav oss till jobb. Sallad på La tasca då maten givetvis bestod av kött i fett och ris... haha. Vad kan man säga? Inte mycket enligt mig. Eller lite till men inte nu. Hm, jaja.


Festen, ojoj vilken superfest det var. Riktigt bra och David hade tänkt och lyckats med allt. Väldigt bra!


Nu ska vi bege oss hem efter en lyckad med jobbig showkväll. Min popup var helt magiskt kul att göra. Jag tänkte att jag inte skulle palla innan och bad RObert ta den men de sporrade mig till det och det tackar jag dem för nu i efterhand. Jag kommer givetvis lägga upp den på Facebook så fort jag kan.

Well o well, nog babblat för ikväll.

Peace out!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards