Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Elin Ahlberg - 18 juli 2008 07:17

Klockan är inte ver än några minuter över åtta här och jag sitter redan uppe och ska snart bege mig till jobb. Idag är det repetition hela förmiddagen och sedan är det Ministars på eftermiddagen. Givetvis kör vi show på det i kväll. Jag ska vara programledare på Ministars och sedan är det jag som ska ha minidisco dirket efter det i stället för Louice. Det kommer blir en hektiskt och stressig dag. Men what to do?


Vi pratade igår om att det bara är fyra veckor kvar av högsäsongen. Det är helt sjukt. Sen börjar det gå mot lugnare tider och sedan är hela säsongen helt plötsligt slut. Idag är det den 18 juli och om sju dagar har vi varit här i fem månader av åtta. Vi har det hur bra som helst och jag har aldrig trivts så mycket med vad jag gör som jag gör nu. Jag älskar att jobba och umgås med mitt team och vi hittar på så mycket roliga saker. Men i november kommer det var skönt att lämna Turkland. Det är en sak som är säkert.


Om tre veckor kommer far min. Det ska bli så kul med besök. Jag ser verkligen fram emot det. Sedan kommer familjen Gittner till Alanya i mitten på augusti och i september kommer ev Mor, Jocke, Linus och kanske Sara ner. Wihi!


Nu ska jag fixa till fejjan lite innan vi bli hämtade av guttera.

Peace out!

Ovido - Quiz & Flashcards