Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Elin Ahlberg - 31 juli 2008 07:36

Igår hade vi Chess-kväll här hos oss. Ett helt gäng som satt och avnjöt underbar musik och, tack och lov, AC. Väldigt mysig och fin kväll må jag säga. Efter det att jag och Louice lämna flykillarna på hotellet fastnade vi, pratandes, i bilen och satt där tills David kom och överraskade oss kvart i ett på natten.

Idag kommer Pernilla och Claes från Alanya. Pernilla kommer köra show här i ställer för Louice idag. Ett utbytesprogram kan man säga. Ska bli oerhört spnnande faktiskt. De anländer runt ett så då kör jag och hämtar dem.

Om mindre än en veckan komma killarna att åka hem. Som jag sa innan längar jag faktiskt. Inte efter att de ska åka men efter att få tillbaka mitt liv. SKÖNT! Men som jag också sagt, det kommer bli sjukt tomt eefter dom.


PS.

Jag fick inte in detta passande i texten.

Jag vill vara med!

Jag vill göra det!

Jag vill stå där!

Jag hade klarat det!

Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards