Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Elin Ahlberg - 25 juli 2008 07:04

Sover otroligt dåligt för tillfället. Svårt att somna igårkväll. Huvudvärk. Hoppas och tror inte att det beror på mitt vattendrickande för jag tycker faktiskt att jag gör rätt bra ifrån mig på den punkten.

Idag vaknade jag redan 07:20 och kunder inte somna om. Den var bara för mig att pallra mig upp och sätta igång datorn och nu väntar jag på att Louice ska vakna så jag får lite sällskap.


Om drygt en timmer blir vi hämtade av killarna och åker till jobb. I eftermiddag efter förmiddagens rep är det ministars. Hoppas på söta och ambitiösa barn. :) Erik är programledare denna vecka och det tackar jag faktiskt för. Skönt att vara bakom idag och bara skicka på och av barn på scenen.


Imorgon är vi lediga och det är dags för den stora dagen med David Pyamasparty. Ska blir spännande och väldigt skoj. Det kommer vara många som trängs i en lite lägenhet två trappor upp i pyamas. Mycket spännande! :)


Nu är det tid för lite frukost och sedan packa mitt pick och pack.


Ovido - Quiz & Flashcards