Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Elin Ahlberg - 11 juli 2008 23:02

Jag har inget intressant och vettigt att skriva. Jag påstår inte att jag brukar ha det men idag är det verkligen tomt. Jaha, jag käkar väl upp min Läkerol jag har i flabben och sedan går jag nog till sängs tror jag.


Ursäkta! :)

Av Elin Ahlberg - 11 juli 2008 07:30

Jaha, då börjar vi jobba idag. Ingen mer sol här inte. De två killarna som ska läras upp här i Side har anlänt. David är äntligen tillbaka på plats och irrar inte längre runt på flygplatser i London.


Jag och Loucie har inte alls varit inplanerad att vara med på detta inlärningsprojeket men tydligen insågs det igår att vi behövs mer än någonsin. Så vad händer då? Jo rep sex daga i veckan i fyra veckor. Detta fick jag reda på igårkväll och vi börjar idag om två timmar.


Givetvis kommer jag göra det bästa av det och det kommer bli kul att tillsammans med mitt team göra detta men jag hade gärna velat ha lite mer betänketid och inte ställt in mig på goa soltimmar.


Nu sitter jag och Louice och spisar morgonmat och spelar Backgammon. Skönt morgon. Jag och Erik var inte hemma förrän kvart över två då vi körde till Antalya och hämtade Mister David på flygplatsen igår.


Nu sticker vi!

Ovido - Quiz & Flashcards