Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Elin Ahlberg - 3 juli 2008 17:06

Härlig ledig dag igår. Vi bestämde oss som sagt för att åka till Arum och käka deras grymt lyxiga buffé. Väl där var det Gardenparty som vi inte var medvetna om. Vi hamnade mitt i det hela med mysig miljö och givetvis hade jag underbart sällskap med mig. Showen var som vanligt inte mycket att hurra för. Efter blev jag uppdragen i salsatåg av en skåning från Lund som gått på lantan i Svalöv. Haha. Världen är så liten. Kul men oväntat!

Jag fick höra att jag är en peopleperson. Någon som folk ofta gillar i sällskap. Blev väldigt glad för en sådan fin kommentar.


Ikväll är det Sunwing Celebration. KUL SHOW!


Om sex dagar kommer det hit två killar som Erik och David ska lära ut. Spännande. Jag och Louice har grymt höga förväntningar! :)


Ovido - Quiz & Flashcards