Alla inlägg under januari 2008

Av Elin Ahlberg - 19 januari 2008 20:45

Om jag tänker mig att jag är ett land skulle man kunna säga att det landet hade varit ungefär som Österrike. Det går liksom högt upp och sedan går det snabbt neråt för att plötsligt gå upp igen. Skidor står jag på så det går fort. Jag hinner knappt tänka eller reflektera. Bra är kanske det.

Önskar ibland att jag var lite mer som Mexiko eller Kansas.


Lite mer platt.


Jämnt.


Men då hade givetvis inte det varit bra. Jag klagar inte. Det är inte det mitt flummiga inlägg handlar om.


Det är mer en analys av mitt liv.


Av Elin Ahlberg - 19 januari 2008 08:41

Höga berg och djupa dalar för tillfället.


Igår hade jag en fin kväll med Agnes som snart åker tillbaka till sin kapten i Palmas. Kvällen innehöll Let's Dance och Naturvärldsfondens pussel. (500 bitar)


Bra fredag!

Av Elin Ahlberg - 15 januari 2008 22:39

Tryck över bröstet. Ska försöka sova.


Godnatt

Av Elin Ahlberg - 15 januari 2008 05:25

Jag får panik. Vet varken ut eller in. Panik. Kan inte någon säga till mig vad jag ska göra?

Av Elin Ahlberg - 12 januari 2008 18:55

Jag mår så bra för tillfället! Jag sitter hos Thea i henne och Lukas helt underbara lägenhet. Jag har sällan varit med om dess like. Men det förvånar inte mig. Här trivs jag.


Idag har jag varit i studion och spelar in ett antal låtar till. Det gick himla bra med tanke på omständigheterna. Lyssnar kritiskt men glad igenom det just nu när Thea står och meckar i köket.


Jag längtar till imorgon. Överraskning... :)


Av Elin Ahlberg - 11 januari 2008 15:30

Studio imorgon! Så glad jag blir. Blir upphämtad vid stationen till och med. Kan det bli bättre?


Härlig kväll ikväll och härlig dag imorgon!


Av Elin Ahlberg - 11 januari 2008 14:11

Ut och käka. Fira Madeleine. Kommer bli en härlig kväll. Så längesen vi var tillsammans allihop. Härligt!

Av Elin Ahlberg - 11 januari 2008 11:48

Sov i 12 timmar. Hur är det möjligt. Kan vi bestämma att jag har tagit igen det jag missat föregående nätter?

Ovido - Quiz & Flashcards