Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Elin Ahlberg - 2 januari 2008 19:35

Jag gillar inte TVspel. Det lockar inte. Men nu har jag hittat ett spel med himla bra tidsfördrivsfaktor. Guitar Hero! Inte för att gitarrkunskaper hjälper men ett attans roligt spel.


Känna sig som

lite rocker.

Se ut som

liten mes i mysbyxor och poncho.

Ha

himla kul.

Av Elin Ahlberg - 2 januari 2008 16:40

Första träningen 2008. Haha, jag kommer dela med mig med allt "första". 

Skönt men attans vad jag tappar fort när jag inte varit där på flera dagar. Men det tar jag igen snabbt!

Bra dag!

Av Elin Ahlberg - 2 januari 2008 08:03

Första arbetsdagen på 2008. Jag har precis ätit frukost. Kaffe. Gott.

Glad? Ja faktiskt. Trött? Det med. Gillar inte att vakna med påsar under ögonen. Fortfarande mörkt ute och jag har varit här i snart två timmar. Men det gillar jag. Mysigt. Jag ska hålla mig glad så länge det går. Min ambition är hela 2008. Inte konstant. Men övervägande. Kan det vara ett nyårslöslöfte?


Övervägande glad! :)


Har ett till i och för sig. Även fast jag inte är så inne på löften vid skiftet. Men det tänker jag inte dela med mig.

Ovido - Quiz & Flashcards