Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Elin Ahlberg - 1 januari 2008 20:13

Middag, som sagt, hos farmor och farfar.

Jag insåg en sak.

Jag vill ha en gungstol!

Satte mig i den efter kaffet och lyssnade lojt på när släkten satt och konverserade och insåg hur avslappnande det är att gunga. Nu sitter jag i en modern datorstol. Får duga så länge.

Av Elin Ahlberg - 1 januari 2008 10:37

Jag önskar att jag kunde sova längre idag men jag får väl nöja mig med att i alla fall ha legat kvar i sängen till halv elva. Linda sover fortfarande. Det gör hon rätt i. Jag sitter i far mins vardagsrum och trivs.


Igår hade jag en bra nyårskväll/natt. God mat och mys här hemma först och sedan ner på stan för att se fyrverkerier. Folk är ta mig tusan helt galna. Jag undrar hur många det är som blev skadade igår pgå aklohol och vårdslöshet blandat med sprängämne.


Middag hos farmor och farfar med släkten är inget som lockar precis i detta nu men det kommer bli mysigt när vi närmar oss eftermiddagen.


Nu ska jag sätta på årets första kaffe och sedan ska jag måla naglarna.

Ovido - Quiz & Flashcards