Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Elin Ahlberg - 24 januari 2008 21:25

Ikka kom och mötte mig vid tåget. Vi gick hem och pratade ett slag.

DET HAR EN BILJETT ÖVER TILL CATS PÅ LÖRDAG!

Det betyder att jag kommer gå på Cats på lördag! Wihi! Detta behövde jag. Nu kommer jag ha en fin helg. Något att tänka på! Så glad jag blev!

Av Elin Ahlberg - 24 januari 2008 14:11

Spenderar helgen med mina vänner. Behöver jag. Beställa hem god mat i morgon och mysa och snacka och njuta av fredagen. Vi är inte kompletta, Linda avviker, synd, men så är det.


Först ska jag träffa Hanna som är hemma från England. Så magiskt längesen jag såg henne så det ser jag verkligen fram emot. Vi ska promenera lite i Helsingborg och käka litegranna och bara ha det gott. Jag anar att vi har en hel del att prata om!

Ovido - Quiz & Flashcards