Direktlänk till inlägg 29 december 2009

podcasthelsingborg.se

Av Elin Ahlberg - 29 december 2009 21:56

http://media.libsyn.com/media/pch/PcH084.mp3

Jag är med i avsnitt 84 på podcasthelsingborg.se

Gå gärna in och lyssna och prenumerera.

Och har du tid över så skriv ner dina tankar i en kommentar. :)

 
 
sandra

sandra

30 december 2009 02:43

det blev minsann podcasten om med dig jag lyssnade på nu när jag kommit hem efter jobb, brukar vara att se på en film annars.
intressant, verkligen! riktigt roligt att du kan hålla på med sånt du är riktigt bra på. är glad för din skull.

förresten, när är det dags för återträff från nian?

http://saaaandii.blogg.se

 
Ingen bild

kuddkrigare

30 december 2009 22:02

Du din lilla lantis! Det var roligt att höra några saker vi har gemensamt - som att vilja promenera och att bli besviken när man får skjuts... och att inte vilja titta på en massa nyheter, för att det bara gör en ledsen... hos mig märks det genom att jag viker bort blicken när jag går förbi kiosker - eller vänder upp och ner på tidningar i lunchrummet.
Men.. det var väl inte helt oväntat att du skulle ha ett känsligt hjärta där inne. Låt ingen förstöra det!
Gott Nytt År, och håll hårt i vovven så hon inte blir rädd. :-)

/Anders

 
Ingen bild

kuddkrigare

30 december 2009 22:14

Förresten så stod jag i duschen med polisens informatör här i Hbg för någon vecka sedan.
Jajaja, jag förstår vilka bilder du fick i huvudet nu... men detta var på Friskis! Ledsen för detta antiklimax. ;-)
Han sa i alla fall också att Landskrona har "vänt", ungefär för tre år sedan. Att jobben är på väg tillbaka och det går åt rätt håll. :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards