Alla inlägg den 13 december 2009

Av Elin Ahlberg - 13 december 2009 14:47

Jag ställde min klocka på kvart i sju svensk tid den här morgonen och lyckas på något konstigt vis ta mig upp. Hur kommer detta sig? Inte att jag kom upp för det handlar om min självdisiplin. Nej hur kommer det sig att jag steg upp vid denna ringa tid? Jo Lucia. Underbart vacker lucia och jag och Moa gick tätt bakom som små änglar tätt föjld att tomtemorgan och efter gick ett tåg av husbandstomtar. Och givetvis hade vi med oss Ville Viking och tomtefar hänge på med sin gitarr på gigantisk mage. Jag fick lite av den efterlängtade julkänslan. Tack!

Efter gick jag givetvis tillbaka och slumrade in igen och vaknade lite efter ett. Promenad och nu Marina. Ja det är en fin luciadag helt enkelt.


Jag sitter och beskådar Ullared. Fråga mig inte varför. Eller jo gör det... För att folk är så fantastiskt duktiga på att skämma ut sig att det blir ångestTV som jag inte riktigt kan slita mig från. Hemskt.


Snart kommer Agnes och hälsar på mig och jag kan knappt vänta. Vilken tur att Rasmus kommer hit imorgon och sjunger och spelar lite med mig. :) 


Nu ska jag snart bege mig tillbaka till båten och bre på min träningsvärk som gör att jag knappt kan resa mig från denna goa fåtölj.

Ovido - Quiz & Flashcards