Alla inlägg den 30 december 2009

Av Elin Ahlberg - 30 december 2009 10:08

Tänkte att jag skulle ta en dag då jag struntade i att över huvudtaget öppna datorn och endast sysselsätta mig med diverse pysselgöror, såsom stickning, lite kortskapande, brodering, kalenderskrivning och musikteori. Detta var något som jag igår verkligen planerade att hålla. Nu var det givetvis planering och missförstånd i schema och jag ska joba extra för Riina från den 8. Därför kan jag ju lka bra passa på att skriva ett litet inlägg.


Solen skiner och det kommer med största sannalikhet att bli en lång och härlig promenad över skånska slätter. Om jag hittar något att göra mig sällskap. Annars får det bli iPhonesällskap... Filippa sällskapar, underbart.

Nu ska jag snart släcka ner här och öppna min musikteoribok istället. Och ev brodera, och sticka, och...


Ha en fin och vintrig dag därute och om ni ska bege er ut så glöm för allsin dar inte mössan.

Ovido - Quiz & Flashcards