Alla inlägg den 27 december 2009

Av Elin Ahlberg - 27 december 2009 10:02

En helt magiskt start på min efterlängtade och väl behövliga ledighet. Hög ljudnivå och många skratt fyllde vårt hus igår när släkt samlades och åt tocke och spelade julklappspelet. Jag fick till min stora förvåning en klapp som jag vekrligen uppskattade. En bok om hur man gör om gamla ting till hem och inredning. Klockrent. Jag var och blev om möjligt lite till trött framåt kvällen och har inte dirket något minne av hur kvällen slutade. Men det är det som gör att man vet att man trivs med sin familj.


Liz Anders Matilda Hampus Lars Jytte Ikka Stefan Isa Liam Bella Ingmark Mormor Gittan Rune Mor Jocke och Linus. Jag älskar er. Tack för att ni gjorde min jul.


Nu kommer snart Rasmus hit och vi ska musicera hela dagen! Det blir bara bättre och bättre. :)

Ovido - Quiz & Flashcards