Direktlänk till inlägg 26 april 2009

SKOGEN!!!

Av Elin Ahlberg - 26 april 2009 10:49

Igår var det äntligen dags för vår efterlängtade 50-årsfest för morbror Lars. Man kunde ana att precis som förutspått skulle det bli massa skratt, god mat, vin och dans. Ja, man kunde också ana att jag, frivilligt men framönskat skulle sjunga lite här och där vilket jag också gjorde. Skoj. Det är så roligt när man tänker på att jag står och sjunger på båten varje kväll utan att bli nervös men igår blev jag till och med lite skakig när jag ställde mig på scenen och sjöng för min morbror till maten. Med bra komp från bandet och bra mick gick det fint! Skoj! Sedan blev det kasedans för hela slanten. Bror min överraskade med att dansa en hel del och även min "lilla" kusin Hampus svängde ordentligt på benen. När bussen sedan framåt tretiden anlände till Tågarp var det så otroligt skönt att gå och lägga sig.


Nu väntar jag på att Madeleine ska kommer och hämta mig och sedan tar vi oss bort till skogen för en promenad och njuter av det fina vädret.


Man är skyldigt sig själv att fixa så att man mår bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards