Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Elin Ahlberg - 28 juni 2007 15:53

Igår var verkligen en bra dag. Hade först en rätt så stressig dag på kontoret. Känns kul att ha massa grejor att göra. Det funkar jättebra att svara i telefonen och jag känner redan att min engelska utvecklas.

På lunchen åkte vi till Wallmart för att handla telefon till mig som jag kan ha här. Känns skönt att kunna ringa och det var faktiskt inte dyrt alls.

Jag och Cathi hann bara hem på eftermiddagen innan Zach kom för att hämta mig och sedan åkte vi och två av hans vänner och käkade lite kvällsmat. Zach är fars gamla flickväns son på 22 år som är hur trevlig som helst och har superkul humor! Kommer nog hänga med honom en hel del. Vi åkte och bowlade och sen hem till en av tjejerna som var med och spelade lite biljard. Hade verkligen superkul. Killarna var hur trevliga som helst men tjejerna var mer reserverade. Men det är ju precis som det är i Sverige... Haha

Jag njuter av varje andetag!

Ovido - Quiz & Flashcards