Alla inlägg den 4 juni 2007

Av Elin Ahlberg - 4 juni 2007 18:48

Jag vill skapa. Jag vill vara kreativ. Jag vill använda mina känslor till något konkret. Jag har lyckats förr så jag vet att det finns där men vart jag än i världen vänder hittar jag ingen inspiration.

Har jag blivit tom?

Av Elin Ahlberg - 4 juni 2007 14:04

Jag ser fram emot onsdag då jag, Jocke och Linus ska köra upp till Stockholm. De ska kolla på fotboll Sverige-Island och jag ska följa med upp för att hinna göra lite ärenden under tiden. Hoppas bara jag hinner med allt :)

Av Elin Ahlberg - 4 juni 2007 13:56

Jag har inte riktigt haft någon inspiration till att skriva på ett tag. Jag har sett mig som lite ointressant och tråkigt.

Känns inte så väldigt mycket bättre nu men jag måste kommer över den lilla skrivkrampen jag haft.

Ovido - Quiz & Flashcards