Alla inlägg den 10 juni 2007

Av Elin Ahlberg - 10 juni 2007 20:56

Kunskapen om att solens allt mer farliga strålar är skadliga för oss ökar i takt med att vi mer och mer blir besatta av att vara bruna, eller i de flesta fallen brända. Det spelar ingen roll om man ser kräftlik ut, bara man slipper vara blek och där till följd tråkig.

Nej jag solar med måtta för att slippa vara skrynklig när jag blir gammal!

Av Elin Ahlberg - 10 juni 2007 11:36

I natt kommer jag spendera sju timmar på bussen mellan Helsingborg och Stockholm. Jag ska upp och repa måndag och tisdag och eftersom det blev bestämt så sent fanns det bara dyra tåg kvar. Men förhoppningsvis kan jag sova en hel del så tiden kommer nog gå rätt fort.

Sover hos snälla sofie natten mellan mådag och tisdag! Perfekt!

Ovido - Quiz & Flashcards