Alla inlägg den 27 november 2007

Av Elin Ahlberg - 27 november 2007 08:24

Kom just på att jag ska jobba i 12.5 timmar till innan denna dagen är slut :)

Imorgon är jag dock ledig under dagen och då ska jag hinna spela en massa piano och titta musik på nätet hela dagen :)

Den som väntar på något gott...

Av Elin Ahlberg - 27 november 2007 07:00

Jag älskar när jag hittar nya artister som faller mig i smaken. Det är sällan det görs musik som jag verkligen vill lyssna på, om och om igen.

Damen i fråga heter Miss Li och har ett nytt sound som i alla fall jag aldrig hört förut. Jag blir så glad och så sprallig. Nu har jag kunder i ena örat och henne i andra. :)


När jag hör detta blir jag glad:


Jag har ett fantastiskt kul jobb.

Jag trivs så bra.

Jag får befinna mig i miljöer som många aldrig kommer i närheten av.

Jag trivs med livet.


Jag fick energi så det kommer räcka låångt. Ända fram till nio ikväll när jag stänger Backagrillen för dagen.


Sallad, dressing och rå lök?
 


Ovido - Quiz & Flashcards