Alla inlägg den 18 november 2007

Av Elin Ahlberg - 18 november 2007 16:01

Haha, jag älskar att få skrattanfall!

Sådär så det krampar i magen!

Sådär så jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Sådär så ögonen rinner!

Sådär så jag måste vika mig dubbel!

Sådär så andra börjar skratta med mig och lika mycket!

Det älskar jag!

Av Elin Ahlberg - 18 november 2007 12:53

Igår var jag slut som en fisk över atlanten! Tackar mig själv idag för att jag blev hemma.

Av Elin Ahlberg - 18 november 2007 09:30

It's a lovely day to day. So whatever you got to do. You got a lovely day to do it in that's true.


Söndagar är mysiga. Även fast jag redan befinner mig på jobb och ska sitta här i hm, 8.75 timmar till så känns det helt ok faktiskt. Jag ska pyssla lite på mina låtar undertiden jag förhoppningsvis pratar med rara och nöjda resenärer.

Ovido - Quiz & Flashcards