Alla inlägg den 25 november 2007

Av Elin Ahlberg - 25 november 2007 10:12

Igår var en hel fantastisk dag. Jag och Andrea hade ett sånt flyt från morgon till kväll. Det var nästan för bra för att vara sant. Vi kom till Rondo någon gång vid nio och jag fick kramat och pratat med alla mina gamla arbetskamrater som jag inte träffat på så himla länge. Det kändes lite vemmodigt för jag saknar det så. Halv tio började föreställningen. Det är här mina ord nästa tar slut. Joe Labero är helt fantastiskt bra. Det går liksom inte att lista ut hur han gör och ibland kommer man på sig själv att tänka, han kan ta mig tusan trolla.

Jag och Andrea lyckades (vad är oddsen) att fånga varsin ballong och fick det stora äran att bli borttrollad att självaste trollkarlen.


Ojojoj!


Snart åker jag hem till Carro och ska mysa där hela dagen och sedan åker vi ev in till stan och träffar Ida. Sedan är min semester här i Gööteborrg slut. Jag kan inte fatta hur snabbt tiden har gått.


Betyg för min vistelse - 10!!!

Ovido - Quiz & Flashcards