Alla inlägg den 15 november 2007

Av Elin Ahlberg - 15 november 2007 08:49

Jag vill ha ett elpiano! Varför ska det vara så attans dyrt. Har dock hittat ett på 4Sound som hade överkomligt i pris så jag överväger om det ska bli en tänkbar investering.


Önsketänkande nr. 1 :

"Hej, du är vår vinnare på ett valfritt elpiano, slumpvis uttagen på telefonnummer."


Önsketänkande nr. 2 :

"Hej, vi har kommit på ett botemedel och provat det på vederbörande och insett att det funkade!"


Önsketänkande nr. 3:

"Hej, vi har nu tagit fram ett piller som gör att man enbart har mens en dag två gånger om året!"


Önskatänkande nr. 4:

"Hej, vi skickar hem vår nya produkt gratis som är ett schampo som gör att hundar itne luktar äckligt när de bli blöta."

Av Elin Ahlberg - 15 november 2007 08:29

Jag vek mig. Jag var så gigantiskt trött. Repris väntar.

Ovido - Quiz & Flashcards