Alla inlägg den 8 november 2007

Av Elin Ahlberg - 8 november 2007 20:31

Imrgon måste jag vara pigg hela dagen! Energisk! Glad!


Vilken tur att det känns skoj och att jag längtar!

Av Elin Ahlberg - 8 november 2007 17:01

Hon kommer med tåget vilken minut som helst! NU!

:)

Av Elin Ahlberg - 8 november 2007 12:02

Jag har varit ute med Tindra i en halvtimme och sedan spenderat lång tid vid pianot!

Morgonen har varit (nästan) perfekt!

Av Elin Ahlberg - 8 november 2007 08:31

Det känns nästan lite overkligt! :)

Jag ska bara förbereda mig inför imorgon och sen ska jag åka in till Hbg och mysa lite med Cajsa.

Det är skönt med sånna här dagar mitt i vecka. Själv hemma, bara jag och Tindra och sådär lagom tråkigt väder ute. Kan inte bli bättre. Nu väntar pianot på mig tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards