Alla inlägg den 24 november 2007

Av Elin Ahlberg - 24 november 2007 18:05

Åå, jag behövde dethär. Jag och andrea har haft världen bästa dag på stan. Tiden har rullat iväg i hastig fart och jag har känt mig pigg och glad precis hela tiden. 
Nu ska vi glassa tills vi sticker ner till Rondo och ser Labero och sen tror jag inte att dagen kan bli mycket bättre.

Status just nu ligger på högthögthögthögt!!! 

Av Elin Ahlberg - 24 november 2007 09:36

Jag sitter vid Andrea's dator (hon ligger fortfarande och drar sig i sängen). Jag har precis duschat och nu känner jag mig redo för en ny dag. Solen skiner. Nu vill jag att sömntutan ska gå upp :)

Resa upp gick bra även fast det varextremt mycket folk ett tag. Jag satt med två trevliga killar och pratade lite med dem så tiden gick rätt fort.


Tänk att jag åkte upp och ner så nästa varje helg ett tag. Det känns så längesen... och när jag tänker efter så var det faktiskt rätt så längesen. Jag flyttade ju hem i april så nog är sju månader ett bra tag.


Nä, Andrea nu får du stiga upp!!!

Ovido - Quiz & Flashcards