Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Elin Ahlberg - 28 januari 2010 23:13

Att en kort kväll i Helsingborg men Madeleine kan ge så mycket glädje och energi.


Nu är vi igång med min hemsida. Det ska uppdateras stort. Mycket ska tagas bort och lite men bättre ska komma till. Jag ser med spänning fram emot då det är klart. Ja, jag ska ju så klart inte göra det. Så långt har mina tekniska kunskaper stannat upp för längesedan. Jag meddelar så klart när allt är redo för att besökas.


Fin helg väntar på mig och sedan far jag åter upp till Hufvudstaden på måndag.

Av Elin Ahlberg - 28 januari 2010 14:05

Utanför min vetskap fast med en svag aning insåg jag idag att jag har en hund man absolut inte ska lita på. Dörren öppnades och där sågs chansen för äventyr. Jag kan dock inte säga att jag klandrar henne. Jag letar ständigt efter dörrar som öppnas där jag lätt vill smita igenom och hitta drömmar. Dessa tankar slog inte mig i stunden och med tårar i ögonen letade vi efter denna beiga hund i snölandskapet. Snön kom dock till nytta istället för hinder då Ikka fann henne med tassarna nersjunkna i höga drivor.

Av Elin Ahlberg - 28 januari 2010 10:21

Inatt satt jag uppe länge. Anledningen till detta var för att jag och Ikka spelade in min ack så hemmagjorda men dock klart godkända video med lite av mina låtar. När detta var klart framåt kvällskvisten faller det sig i min natur att inte kunna släppa något förrän det är klippt och klart. Likså i dethär fallet. Men jag fick det färdigt. Jag blev lagom nöjd vilket jag ser som ett bra betyg i sammahanget!

Ovido - Quiz & Flashcards