Alla inlägg under juni 2008

Av Elin Ahlberg - 14 juni 2008 10:56

Idag är det ledig dag! Vi ligger på Adora Garden för tillfället. I eftermiddag åker vi till lyxiga Arum och badar och har det gott. Sedan käka vi god BUFFÈ och ser på show därefter.


BRA DAG!


Igår gjorde vi en bra show. Det kändes väldigt kul och härligt på scen. Mycket värt!


Nya bilder på facebook som ni gärna kan gå inte och kolla på!


http://www.facebook.com/album.php?aid=55427&l=7b190&id=565030519

Av Elin Ahlberg - 13 juni 2008 12:51

Bra dag idag. Jag har hunnit träna och när jag gör det blir jag väldigt glad. Idag har vi ministars (20 ungar...) och sedan kör vi You can´t stop the beat. Inte min favoritföreställning men det kommer bli kul. Imorgon är vi lediga igen. Förhoppningsvis kommer min dag bestå av träning, sola och shoppa.


Ni där hemma, se till att ta er hit snart. Louice syster är här nu och fick en flygresa för 600 spänn så det finns inga undanflykter! Eller jo det finns det men där tar vi bort en i alla fall! :)


Av Elin Ahlberg - 12 juni 2008 09:35

Wihi! Igår var vi i Alanya och hade en väldigt fin kväll. De körde 80's och gjorde det hur bra som helst.


När de var klara gick vi hem till deras lägenhet och vad stod på Claes rum? JO, ett piano! Wihi!


Jag spelade. Har tappat hur mycket som helst. Men det tar jag nog igen. Jag åker givetvis dit dirket efter show imorgon och blir där till söndag med Erik och Sammy som kommer hit idag! Skojskoj!


Nu ska jag ut och lägga mig i solen ett slag!

Av Elin Ahlberg - 11 juni 2008 10:46

Alanya i eftermiddag och kolla pa show! Ser valdigt mycket fram emot det! Just nu ar det solning pa Adora som galler. Jag ska bege mig ut i hettan igen.


Ledig idag redan. Igar hade vi Teen Idol for forsta gangen. Gick riktigt bra. Lilly och Sussie var pa G! HAHA


Ta hand om varandra!

Av Elin Ahlberg - 10 juni 2008 11:28

Två dagar i rad som vi verkligen varit effektiva på. Idag var vi uppe med tuppen (8:15)... och har förberett till Teen idol som vi har haft repetition med nu under hela förmiddagen. Tjejerna som ska vara med ikväll var helt underbara. Nervösa och blyga. Precis så som det ska vara. :)


Nu väntar vi på gutterna för att promenera bort och äta och sedan träna lite i gymmet. Eftermiddagen kommer bestå av att klippa minidisco till ikväll. Jag och Louice kommer vara Lilly och Sussie som sitter i juryn som 80-talsbrudar, flummiga och snurriga sådana. Det kommer blir väldigt kul. Kommentarer som "Syr du ocskå dina scenkläder själv? så som den där hippa Lena Ph" "Jasså hon har släpp en LP till efter Dansa i Neos?"

Hihi jag ser verkligen fram emot ikväll.


Nu vankas det mat!


Tack för kommentarer. Det gör min dag!

Av Elin Ahlberg - 9 juni 2008 09:19

Igar slog det mig, eller nagon slog mig, vilka bubbla vi lever i har i Turkiet. Jag kan inte fokusera pa nagonting annat an "Vad ar det for show ikvall?" och "Hur mar jag idag?". Det kanns lite trakigt for jag "glommer"  viktiga manniskor hemma. Det ar inte sa att ni inte betyder lika mycket for mig men allt ar sa speciellt nar jag ar ute sahar. Jag hoppas ni har overseende med det och att ni vet om hur mycket ni finns i mina tankar trots allt. Jag saknar ALLA er hemma valdigt valdigt mycket och ser fram emot att i november fa krama er. Men nu ar det show som galler. For hela slanten. Jag maste fokusera for att fa ut sa mycket av det som mojligt!


Massa kramar och tankar till er!


Ps. Glom inte hur glad jag blir for kommentarer

Av Elin Ahlberg - 8 juni 2008 10:12

Igår hade vi en himla mysig kväll med grillning och gott sällskap. Vi blev dock överfallning av insekter framåt skymningen så det var bara att ta pick och pack och ge sig in i lägenhet 5. Verkligen ett toppenkväll som efter internetbesök på Adora avslutades med att jag och Louice låg slängda i soffan och snackade loss in på natten.

Jag lägger upp litet bilder eftersom förfrågan är stor.

Enjoy!

Av Elin Ahlberg - 7 juni 2008 11:45

Jag gjorde personligen en riktigt dålig föreställning igår. Men vad gör det? Man kan inte vara på topp alltid.


Efter blev det utekväll. Riktigt trevlig utekväll. Hade väldigt kul och druttade hem alldeles för sent. Eller för tidigt, beroende på hur man ser det... :)


Idag är det poolen som gäller hela dagen och sedan blir det god grillning ikväll. Jag har det så himla bra. Louice och jag har kul med allt vi tar oss för!


Nu kallar solen!


Take care!

Ovido - Quiz & Flashcards