Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Elin Ahlberg - 19 juni 2008 16:12

Nu är det snart tid för ministars. Det känns tomt när vi inte är alla här. Erik får banne mig se till att komma tillbaka snart.


Ikväll blir det programledare på Ministars, sedan Sunwing Celebration på tre och sedan däckar vi i sängen för en smått ångestladdad midsommar.. 


Jag har haft lite hemlängtan denna vecka. Saknar framför allt Linus för tillfället. Men det går i vågor och det är lite skönt att sakna hem så jag vet att det jag har hemma är bra. :)


Nu har halv tiden gått vilken känns underligt. Tid för mat. Gott... not...

Av Elin Ahlberg - 19 juni 2008 09:20

Igår hade jag en väldigt fin dag med familjen Tufvesson på hotell Hane. Det var en underbar dag.


Erik är sjuk. Louice ringde precis hem mig och vi måste fara iväg för att repa hela dagen för att köra på tre igen. Det känns inte alls kul. Inte alls kul. Skulle vilja svära men jag har bestämt mig för att inte göra det.


HIMMEL VAD TRADIT!

Ovido - Quiz & Flashcards