Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Elin Ahlberg - 4 juni 2008 11:03

Igår var det lite avskedsfest för Malin. Vi kom rätt sent hem från föreställningen med tanke på att vi efter föreställning hade LateNight. Vi körde en riktigt bra show igår. Det kändes kul. Jag hade minidisco och jag kände att jag trivdes hela kvällen.


Vi kom hem och satt uppe hos Jannike och Anna och givetvis kom Twisted fram. Louice imponerade med otroliga ställningar.


När sällskapet bestämde sig för att dra med ut blev jag, Louice och Erik kvar och såg film istället. Väldigt bra beslut som jag tackar mig själv för idag.


Imorse vinkade vi av Malin som åkte hem idag. Tråkigt som tusan. Hon var verkligen en positiv och mysig tjej som jag gärna hade haft kvar här hela säsongen.


Det blev frukost uppe hos killarna framför filmen Smala Sussie. Nu sitter vi på Adora och surfar lite. Har det gott. Jag mår bra. Skönt. Idag är sista dagen på pencilin så om någon dag ska min mage vara tillbaka till normal.

Det är skönt med lediga dagar men det är inte utan att jag hade kunnat tänka mig köra show ikväll bara för att det är så fantastiskt skoj. Men OM man behöver dessa lugna och sköna dagar.


TT = Typiskt Turk. Haha, inte ofta jag knåpar ihop något så klockrent.

Ovido - Quiz & Flashcards