Alla inlägg under maj 2008

Av Elin Ahlberg - 9 maj 2008 18:57

Skånsk programledare i kvällens MINISTARS. Sjukt kul. Svårt dock. Men det kommer bara bli bättre och bättre för varje gång. Hoppas jag. Hihi. Imorgon är vi lediga. Våra veckor är så korta. Tiden går så himla fort. Jag vet att jag skriver det ofta men jag har aldrig varit med om att livet rullar på i sådan raslig fart. Det kan bero på att jag aldrig haft det såhär kul och bra. Njuter.


Imorgon blir det mys i Side. Jag och David har operation hitta ballongbyxor. Sedan ska jag återigen försöka ge mig på min shoppinglista som verkligen behöver banta.


Nu kommer mitt team ner så jag ska mysa!


Trevli helg!

Av Elin Ahlberg - 8 maj 2008 19:05

Alanya igår var väldigt mysigt. Jag, Erik, Dhani och David hade hoppats på bra shopping men där fick tyvärr tji. Däremot var det väldigt kul att se våra kollegor och träffa dem.


Jag har precis kommit från scenen. Björnföreställningen idag gick mycket bättre än när vi körde samma förra veckan. Skönt. Man lär sig något nytt varje gång och om X antal gånger kommer den vara nära till bra. :)

Nu ska jag på med nytt scensmink och sedan sjunga upp lite.


Nu ska jag få feedback av min kära kollega tillika vän Malin!


Peace out!

Av Elin Ahlberg - 7 maj 2008 09:34

Idag är vi lediga. Thank you!


Jag har haft och har fortfarande ont i halsen så en ledig dag utan att sjunga är verkligen något jag behövde.

Jag och Erik sitter på Adora och surfar lite innan vi + David kommer köra till Alanya för att först shoppa och sedan kolla showen som våra kollegor kör. Det ska bli så roligt att träffa Pernilla, Karoline, Thomas och Claes. Det är underbart att ha ett team så nära.

Jag ska verkligen shoppa allt som jag känt så länge att jag behövt men inte haft tid att köpa.


Om 10 dagar kommer familjen Gittner. Jag kan knappt vänta. Det kommer bli så himla kul att få hit lite Sverige. Saknar Isa och Liam gigantiskt mycket.


Jag har det så bra.

Av Elin Ahlberg - 5 maj 2008 22:07

Underbar show ikväll. Jag älskar mitt team. De är Mukemell! Hög glädjefaktor på hela kvällen.


Imorgon är redan sista dagen innan en dag ledigt. Tiden går skrämmande fort. Onsdag blir det för shopping i Alanya och sedan blir det att se show. Våra showkusiner. Spännande. Det kommer bli en toppenbra ledig dag!


Nu ska jag snart hem och däcka.


God natt!

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2008 16:03

Vi sitter på Adora Garden hotell och surfar lite innan vi ska hem om och fixa till oss lite för att sen ge oss iväg tillbaka till vårt hotell. Där har vi redan varit en gång idag och checkat ljudet trots att det är lediga. Allt för showen. Ikväll blir vi bjudna på lyxmiddag av konsultkocken som är här från Sverige. Ska bli spännande!


Lite trött är jag allt, det blev sent igår, och hade gärna sett mig själv göra abslut ingenting men det kommer bli kul.


Nu har vi gjort alla shower en gång. Vissa har gått bra vissa har gått lite mindre bra. Roligt är det är i alla fall. Så in i vassen roligt. Älskar mitt jobb och älskar mitt team och trivs i Turkiet. Jag har inte mycket att klaga på.


Nu beger vi oss.


Av Elin Ahlberg - 2 maj 2008 16:40

Allt går bra. Ikväll är det två premiärer. Jag tror vi har koll på det.


Imorgon är vi egentligen lediga men ljudansvarig kommer hit från Sverige och ska kolla igenom anläggningen så vi måste hit på morgonen.


GOTTO GO!

Ovido - Quiz & Flashcards