Alla inlägg den 16 maj 2008

JA

Av Elin Ahlberg - 16 maj 2008 18:19

Fick idag reda på att vi i showteam blivit bjudna till att se show och äta midag på ett hotell här i närheten. Familjen Gittner är också medbjudna och jag kan knappt vänta. Ska bli så himla spännande!


Snart ska jag upp i min stora päls och ha minidisco. Härligt svettigt och roligt träningspass blir det. Sjukt mycket folk på hotellet så barnhavet är gigantiskt.


(GRATTIS! Om du anar vad glad jag är för din skull!!!)


Av Elin Ahlberg - 16 maj 2008 12:40

Dags för ministars ikväll. Känns som det var igår vi hade det sist. Jag ska ha minidisco efter och ser fram emot att svettas lite.


Imorgon är vi lediga. Skönt, jadå... MEN det viktigaste, då kommer FAMILJEN GITTNER!


Wihi! Så glad!


Louice är sjuk! Hoppas hon blir bättre snart, stackarn!


Ovido - Quiz & Flashcards