Alla inlägg under maj 2008

Av Elin Ahlberg - 15 maj 2008 17:03

I övermorgon kommer Gittner!


Igår var en dag av väntan. Jag hatar vänta. Men det var en bra dag. Tror jag! :) SHOW ikväll och sedan är det dag innan ledigt igen. Hihi jag har det bra.


Nu ska jag upp på scen och repa innan show!


Jag mår bra!


Saknar en massa men mår bra!

Av Elin Ahlberg - 14 maj 2008 16:36

Igår blev det utgång då det var sista kvällen för Alex här i Turkiet. Det var en väldigt trevlig kväll som började med en superbra 80s föreställning och sedan blev det Twister i vår lägenhet för att sedan bege sig ut och dansa. Bra sista kväll för Alex och kvällen blev rätt sen.


Nu sitter jag på hotellet. Vi ska duscha och Alex och Loucie ska färga håret. Middag ikväll för att säga hejdå.


Nu ska jag fixa te mai!


Av Elin Ahlberg - 13 maj 2008 14:00

Jag måste bara skriva en sak som jag blev väldigt väldigt väldigt glad för.
Erik kom precis ner till oss efter ett möte med våran hotellchef. En av punkterna bland all den ros vi fått av diverse åskådare löd som följer:


Gäster hade suttit i restaurangen. Plötslig vid kvart över nio började de spelas högre musik i form av Empty room av Sanna Nielsen. De bad Katarina gå och kolla varför de höjde. Då var det Elin som stod där och sjöng en pop-up.

Alltså; de trodde att det vara Sanna Nielsen som sjöng men det var jag.


Jag blev som himle glad. Sjukt glad!

Nu ska jag gå upp och skriva skylltar. :)

Av Elin Ahlberg - 12 maj 2008 12:25

Igår blev det en liten utgång. Väldigt liten men befintlig. Jag, Malin, Erik och David bestämde oss efter föreställning för att checka läget men drog rätt snabbt igen. Glad för det idag. Nu ska vi börja repa. Ikväll kör vi Nordic Release. Det är kul! Jag gillar den föreställningen. Tillsammans med Minitivoli är det en lagom måndagskväll! :)


SNART kommer Gittner! Det är bara sex dagar kvar! WIHI!

Av Elin Ahlberg - 11 maj 2008 12:40

Attans fin och ledig dag tillsammans med Erik och David igår. Shopping, sol, mat och härligt sällskap gör att dagen inte kan bli mycket bättre.


Nu börjar ett tredagarspass som jag känner mig hyfsat pigg och entusiastisk till. Skönt. 


Nu drar teamet mitt i mig och vill köra igång med att repa.

Av Elin Ahlberg - 10 maj 2008 10:22

Och så var det helt plötsligt ett ledig dag igen. Befinner mig på Adora med Erik och David och ska snart lägga mig vid poolen. Skönt.


Om endast en vecka kommer Fam Gittner hit. Jag längtar! Om ni visste vad underbart det ska bli.


Idag var jag inte så intressant och jag har inte så mycket att skriva. Fortfarande består nästa hela vår tillvaro av repetering och föreställning. Snart måste vi börja lugna ner oss och acceptera att det inte kan vara perfekt såhär i början på säsongen. Vi börjar bli slut både i kropp, knopp och röst och därför behöver vi lite lugn på dagarna. Skönt att vi har så hög nivå på vad vi presterar redan. Världens bästa team!




Ovido - Quiz & Flashcards